18 серпня, у четвертий день роботи професійної секції Film Industry Office відбувся нетворкінг кінокомісій, локейшн менеджерів та туристичних дестинацій – “Синергія кіно- та туристичної індустрій”.
Так, українські кінопрофесіонали відвідали декілька панельних дискусій, під час яких обговорили кіно в контексті туризму, а також створення асоціації та регіональних ініціатив локейшен-менеджменту в Україні.
"Ми повинні об'єднатися для того, щоб в нашу країну приїжджали світові лідери кіноіндустрії і знімали знакові фільми. І тоді це сприятиме притоку туристів в Україну з усього світу”, – зазначив заступник голови комітету Верховної Ради України Павло Сушко.
Як розповіла директорка з кіновиробництва Ріта Гребенчукова, для одного з проєктів вони збудували ціле селище.
“Це було єврейське селище 1941 року. Декорація була побудована настільки з душею, що ми не змогли її зруйнувати. Ми подумали, що це селище буде цікаво показувати й іншим людям, тому звернулися до керівництва й передали об'єкт на баланс держави. Зараз цю локацію планують додати до сітки місцевого туризму", – додала вона.
"Ще в 2014 році ми створили онлайн-ком'юніті, де зібрались різні локейшн-менеджери. І ми вже давно говорили про те, щоб створити асоціацію. І в цьому році ОМКФ став поштовхом для створення повноцінної асоціації", – зазначив продюсер та location manager Віктор Шевченко
"Синергія з туризмом – це дійсно цікавий напрямок. І коли ми подорожували Україною, бачили цю можливість. Бо і туристична локація і кінолокація мають багато спільного", – впевнений Олександр Моісеєнко, locationmanager.
Крім того, відбулись презентації проєкту Lviv Location Guide та промоційних відео дестинацій фестивалю Art & Travel.
Нагадуємо, що професійна секція Film Industry Office триватиме до 20 серпня.
*За підтримки Державного агентства України з питань кіно