Buy a Pass

ОМКФ-2020 — День 7-й: Пітчинг на Film Industry Office та майстер-клас Аґнєшки Голланд

Сьомий день 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю розпочався з того, що глядачам стали доступні до перегляду фільми “Обожнювання” та “Товариш Дракуліч” Міжнародного конкурсу, з творчими групами яких відбулись Q&A. А ввечері у Довженко-Центрі пройшов офлайн-показ фільму Сергія Рахманіна “Людина К” з ретроспективної програми “Одеські незалежні: вільне кіно 1990-х”.

Це був мій перший намір зняти фільм про вампірів і, оскільки я фанат цього жанру, це для мене велика подія. Я хотів поєднати тему вампіризму з комуністичним минулим. Потім ми вирішили додати елемент шпигунського кіно. Суміш усіх цих жанрів та акторський склад допомогли мені створити цю картину”, - розповів режисер фільму “Товариш Дракуліч” Марк Боджар.

Це історія про невинність та божевілля кохання. Вона не дуже щаслива, але вона розкриває питання про те, що людина може зробити, якщо у неї немає інструментів розуміння, що таке кохання. Це своєрідна мандрівка дорослішання очима невинних людей. Можливо стрічка жорстока, проте вона життєва”, - сказав Фабріс дю Вельс, режисер стрічки “Обожнювання”.

Впродовж 1 жовтня відбулись Q&A з авторами фільмів з другого і третього блоків короткометражних стрічок Національного конкурсу.

Я знаю, що наш фільм для більшості аудиторії важкий для перегляду. Деякі глядачі пишуть, про те, що плачуть в кінці стрічки. Однак побачити фільм важливо, адже він може доторкнутися до душі глядача”, - вважає Марина Нікольчева, співрежисерка короткометражного фільму “Слава”.

Я знімав документальну стрічку про ромів. Під час зйомок зрозумів, що вони дуже відкриті люди і мені було дуже цікаво знімати це кіно. В процесі стало відомо, що серед ромів дуже розвинена гомофобія, тому в мене прокинувся режисерський азарт знайти героїв для стрічки та розповісти про це”, - прокоментував режисер стрічки “Чачьó” Віталій Гавура.

Мені хотілося зняти фільм, на який мене надихнув жанр постхорору з класичного кінематографу. Це спроба створити щось монументальне та інтимне. Ідея стрічки базується на реальній історії, у якій є паралелі із сьогодення, адже відчуття нетерпимості всмоктує в себе кожна людина, яка живе у соціумі”, - зазначив Станіслав Битюцький, режисер фільму “Нетерпимість”.

Також глядачі поспілкувались з Адамом Ремейером, режисером стрічки “Вечеря в Америці”, яка представлена у Міжнародному конкурсі.

Це панк-рокова комедія. У мене є стійке враження, що ця робота з’явилася вкрай на часі. При цьому фільм можна показати будь-коли - він все одно буде актуальним”, - зазначив Адам Ремейер, автор стрічки “Вечеря в Америці”.

1 жовтня стало третім днем роботи професійної секції Film Industry Office 11-го ОМКФ. В її межах відбувся Пітчинг 13 повнометражних кінопроектів, книжковий пітчинг Book Pitch, де були представлені 8 проєктів-фіналістів, та дві дискусії.

Завершися день майстер-класом від відомої польської режисерки Аґнєшки Голланд, чий новий фільм “Шарлатан” закриватиме 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль.

Коли я відчуваю, що фільм зачіпає свідомість та серце глядачів – я щаслива”, - поділилась режисерка під час свого майстер-класу.

Related