Film Industry Office: Public Talk та Q&A “Як успішно пройти пітчинг

16 серпня в межах Film Industry Office 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбувся Public Talk та Q&A на тему: “Як успішно пройти пітчинг?” від кіношколи Ukrainian Film School з головою та представниками Ради Державного агентства України з питань кіно.

Спікерами заходу стали Голова Державного агентства України з питань кіно Марина Кудерчук, Голова Ради з держпідтримки кінематографії та продюсер Артем Колюбаєв, членкиня Ради з держпідтримки кінематографії та експертка з кіномаркетингу Поліна Толмачова та член Ради з держпідтримки кінематографії, режисер та актор Олексій Тритенко.

Під час Public Talk спікери обговорили критерії відбору проєктів та обов'язкові складові пітчингу, такі як оригінальність ідеї, актуальність теми, драматургічна якість сценарію, суспільна значущість, творчий потенціал авторської знімальної групи, креативність та якість презентації кінопроєкту. Також вони розповіли про потенціал вітчизняної та міжнародної дистрибуції.

Голова Держкіно Марина Кудерчук зазначила, що в українському кінопросторі повинно з’являтися більше фільмів про видатних українців, аби мотивувати глядача історією, яка надихає.

Сюжет має зачепити. Людей, у яких дебют ми сприймаємо через цікавість, подачу, презентацію. Якщо сценарій сподобався і пройшов на пітчинг, його важливо правильно і захопливо презентувати. Якщо люди вірять в свій проєкт — це вже половина успіху”, — впевнена Марина Кудерчук.

Поліна Толмачова наголосила на важливості розуміння того, що пітчинг — це конкурентне середовище, яке вимагає певних навиків.

"Хотілося б, щоб на пітчингу було більше проєктів про те, як ми живемо і за що боремося. Це важливо, щоб люди, які знімають кіно, сприймали і показували життя українців, як воно є. Треба перемогти раду, конкурентів, стати самі собі маркетологами і довести, чому ви маєте виграти. Розуміти, чому ви прийшли, яку користь проєкт принесе кінцевому глядачу і експертам. Все це треба усвідомлювати, — наголосила вона, — Потрібно розуміти, чому саме вас зараз оберуть, чому саме ваш проєкт. Відповісти собі: я отримую ці гроші тому що мій проєкт оригінальний, корисний чи на тему, яка зараз має попит. Ставитися до своїх проєктів як до продукту, коли приходите на пітчинг. Кіно це суміш творчості та бізнесу й одне без іншого неможливо”.

Артем Колюбаєв зазначив, що нам потрібно відбудовувати поняття національного героя і не забувати, що з комерційної точки зору затребуваними залишаються сімейні фільми. На думку ж Олексія Тритенка, у глядача також є великий запит на комедії, які також приносять дохід.

Нагадуємо, що професійна секція Film Industry Office триватиме до 20 серпня і завершиться урочистою церемонією нагородження переможців Пітчингу та Work in Progress.

Фотоматеріали доступні за посиланням (оновлюється): https://oiff.com.ua/press/material.html

*За підтримки Державного агентства України з питань кіно

Related