Film Industry Office: 3-й День

Головною подією дня став Пітчинг національних проектів. Також на гостей та учасників професійної секції чекали три презентації: “Інновації у кіноіндустрії”, “Можливості копродукції Литви та України”, “Можливості фінансової підтримки кіно в Україні”, а також панельна дискусія “Принцип гендерної рівності в кіноіндустрії в дії”

У третій день роботи професійну секцію відкрила презентація “Інновації у кіноіндустрії”, яку для фахівців індустрії провела президентка Одеського міжнародного кінофестивалю, засновниця TA Ventures, Вікторія Тігіпко. Вона окреслила головні діджитал-можливості, які надають послуги у кіногалузі та зазначила, що наразі одним із головних напрямків фестивалю є також максимальна інтеграція кіноіндустрії в інноваційні технології.

Наступною подією став Пітчинг, де було представлено 13 конкурсних кінопроектів. За результатами Пітчингу 19 липня троє переможців отримають призи, серед яких 60 000 гривень від Одеського міжнародного кінофестивалю, 60 000 гривень від телеканалу “Україна” та приз у розмірі 85 000 гривень від глобального руху солідарності за гендерну рівність HeForShe.

У Пітчингу 10-го ОМКФ взяли участь такі проекти: “Pas de Trois” (реж. Діана Кардумян, прод. Ані Ворсканян, Вірменія), “Ти – космос” (реж. Павло Остріков, прод. Володимир Яценко, Україна), “044” (реж. Нікон Романченко, прод. Наталія Лібет, Україна), “Ля Палісіада” (реж. Філіп Сотниченко, прод. Валерія Сочивець, Сашко Чубко, Україна), “Кого ти більше любиш?” (реж. Тоня Ноябрьова, прод. Наталія Лібет, Україна), “Утопія” (реж. Юрій Речинський, прод. Максим Асадчий, Україна, Австрія), “Я, Ніна” (реж. Володимир Харченко-Куликовський, прод. Олеся Корженевська, Україна), “Наші груди – наша зброя: історія руху FEMEN” (реж. Дар'я Жук, прод. Денис Іванов, Україна, Франція), "Перше вересня" (реж. Роман Бондарчук, прод. Олена Єршова, Україна), “Відблиск” (реж. Валентин Васянович, прод. Валентин Васянович, Володимир Яценко, Україна), “Кароокий” (реж. Марія Ібрагімова, прод. Зейнеп Атакан, Азербайджан), “Прикордонні ігри” (реж. Елен Мікаберідзе, прод. Текла Мачаваріані, Грузія), “Panopticon” (реж. Ґеорґ Сіхарулідзе, прод. Владімер Катчарава, Грузія).

Модератором Пітчінгу традиційно стала німецька продюсерка Сімоне Бауманн. До складу професійного журі увійшли: Маріанна Слот, продюсерка (Франція), Гійом де Сай, продюсер (Франція), Катріель Шорі, виконавчий директор в "Israel Film Found" (Ізраїль), Карстен Стотер, продюсер (Німеччина), Ріна Сілдос продюсерка (Естонія), Мартіна Блайз, кураторка Berlinale Co-production Market (Німеччина), Олена Канішевська, креативна продюсерка телеканалу “Україна” (Україна).

Ще одним заходом у межах Film Industry Office стала презентація “Можливості копродукції Литви та України”.

Наступною зустріччю для фахівців галузі була презентація “Можливості фінансової підтримки кіно в Україні”. Спікерами виступили: Пилип Іллєнко, голова Державного агентства України з питань кіно, Юлія Федів, директорка Українського культурного фонду, Ірина Прокоф'єва, керівниця програмного відділу Українського інституту. Модерувала зустріч генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.

Пилип Іллєнко зазначив: “Найбільш важливим фактором для кіновиробницва в Україні є прогнозована державна підтримка. Однак наразі немає стабільності у цій галузі, тож існують ризики для всіх учасників кіновиробництва”.

Юлія Федів, розповідаючи про фінансову підтримку з боку Українського культурного фонду, зазначила, що цьогоріч в межах окремої програми надійшло близько 700 заявок і плануємо підтримати близько 200 проектів. “На наступні два роки ми також плануємо зберегти програму підтримки аудіовізуального сектору”, - повідомила вона.

На завершення насиченого подіями третього дня Film Industry Office учасники секції провели панельну дискусію “Принцип ґендерної рівності в кіноіндустрії в дії”. Спікерами заходу стали Тамара Татішвілі, представниця EWA - European Women Audovisual Network, Франсін Ревені, представниця Eurimages (Європейський фонд підтримки кіно) та Домініка Стояноска, програмна спеціалістка організації “ООН Жінки в Україні”.

“Ми не повинні ставити питання щодо необхідності гендерної рівності, адже навіть поглянувши на статистику, можна зрозуміти, що у більшості країн це питання одне із найактуальніших”, - зазначила Тамара Татішвілі.

Франсін Ревені під час дискусії повідомила, що сьогодні важливо, щоб у кожній організації з будь-яким напрямком діяльності враховували ґендерні аспекти. Також представниця “Eurimages” наголосила, що Європейський фонд підтримки кіно запровадив премію, для мотивації жінок залишатися в кіно. Зокрема, переможниця цієї премії отримає приз у розмірі 30 000 євро.