Buy a Pass

Одеський міжнародний кінофестиваль представив оновлений сайт

Платформа змінила імідж та дизайн

Одеський міжнародний кінофестиваль змінив дизайн та представляє оновлений офіційний веб-сайт. Розробкою займалась британська компанія Mate and Mate. В іміджі сайту використані елементи айдентики, яку створив креативний партнер фестивалю - агенція BBDO.

Основним кольором оновленого сайту став чорний, який передає лаконічний задум платформи. Меню також оновилось: панель, яка раніше була у шапці сторінки, переформатували у зручну кнопку, де зібрано всі основні розділи сайту. Крім того, спрощений дизайн новин - тепер він орієнтований на візуальну складову з мінімум текстового супроводу на основній сторінці.

Оскільки Одеський міжнародний кінофестиваль змінив імідж та айдентику, ми вирішили оновити офіційний сайт ОМКФ. Нашою головною метою було зробити його зручним у користуванні, лаконічним але водночас стильним. Адже саме візуальна складова є однією з найважливіших у кінематографі. Тож ми прагнули відтворити цей аспект і в дизайні оновленого сайту”, - зазначила генеральна продюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.

Також до офіційного сайту Одеського міжнародного кінофестивалю додано онлайн-платформу, де цьогоріч відбуватиметься перегляд фільмів 11-го ОМКФ. Саме тут глядачі, представники ЗМІ та професіонали кіноіндустрії можуть оформити абонементи та акредитації, а також купляти квитки на окремі покази.

Related